Personální agenda

Vyznat se v personální agendě už nikdy nebude problém.
Přenechte tuto činnost na nás a nemusíte se o nic dalšího starat. Přečtěte si více informací.

Mzdy

Co obnáší personální agenda od nás?

  • Zajištění aktuálních pracovních dokumentů podle nejnovějších zákonů.
  • Předání aktuálních informací z personální oblasti podle nejnovějších zákonů.
  • Zaregistrování zaměstnavatele a zaměstnanců na příslušných úřadech.
  • Připravení pracovních dokumentů při přijetí zaměstnance k podpisu.
  • Vypracování dokumentů při změně či ukončení pracovního poměru se zaměstnancem.
  • Vedení osobního spisu zaměstnance i po ukončení pracovního poměru.
  • Poskytnutí kontrolních sestav pro finanční úřad, OSSZ a zdravotní pojišťovny.

Kdy je nutné vedení
personální agendy?

Personální agendu je nutné začít zpracovávat od data přijetí prvního zaměstnance do pracovního poměru (včetně dohod). Je to komplexní činnost zahrnující registraci, poskytnutí dokumentů a podpůrné činnosti ke zpracování mezd.

Kdo může personální
agendu vyžadovat?

Personální agenda je důležitá pro orgány státní moci, tj. pro finanční úřad, okresní správu sociálního zabezpečení, jednotlivé zdravotní pojišťovny a další. Zaměstnavatel má povinnost provádět součinnost s úřady práce a inspekcí práce.

Jaká je cena za
personální agendu?

Personální agenda je součástí činnosti zpracování mezd. Záleží tedy na tom, jaký je celkový počet zaměstnanců, četnost přijímání a propouštění zaměstnanců a poskytování doplňkových služeb.